En effektiv onsdag

Julle fick välling 5.30 o när jag just somnat om vaknade Evelyne. Hon satt på toa o ropade. Försökte somna igen, men d gick inte. 6.30 va alla barn utom Julle vakna. Jag gick upp, såg till att Anthon Robin o Nathalie åt frukost, jag duschade, Anthon Robin o Nathalie gick till skolan, jag Vidar Evelyne o Julle åt frukost, jag plockade ur diskmaskinen, satte igång film till Vidar Evelyne o Julle, packade innebandyväskorna o blandade välling. Julle gick fram o pussade mej på munnen 2 ggr idag, åh va söt han e ♥
 
 
Jag vek tvätt, vi åt lunch, jag tittade på 112 på Liv o Död, gick o hämtade Nathalie o när vi kom hem fikade vi o Julle sov middag. Evelyne fick för sig o ta ett smakprov av en av mina pärlhyacinter som nu blommar för fullt. Enl. Giftinformationscentralen e dom helt ofarliga som tur e! Nu har jag förberett middagen o när som helst kommer Anthon o Robin hem.
 
 
Barnen tittade på film, jag började titta på Det Okända, lagade mat, Mathias kom hem, vi åt spaghetti m bacon o pastasås, jag tog hand om disken, Mathias Anthon o Robin åkte på innebandyträning, jag tittade klart på Det Okända o kollade på delar av Bygglov oxå, Mathias Anthon o Robin kom hem o så nattade vi barnen.
 
 
Sen har jag blandat välling, packat skolväskor, skrivit matlista, fyllt på toapapper i badrummet o på lilla toan, rensat reklam o tidningshögen o tittat på ett avsnitt av 112 på Liv o Död m Mathias. Nu bloggar jag o Mathias har gått o lagt sig.
 
Kram från mej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0