14 härliga år

Imorse åt Anthon Robin o Nathalie frukost lite före mej o dom små som vanligt o så gick dom till skolan, när jag o dom små hade ätit frukost packade jag ihop lite saker, sköljde disk, plockade o fixade en massa, bar ut saker till bussen o åkte till stan m Vidar Evelyne o Julius.
 
 
Vi postade ett brev, handlade lite kläder till Julle på Klädhuset, hittade lite nya underkläder till mej o ett par byxor till Julle på Lindex som jag köpte, sen åkte vi till Ica Maxi där vi pantade burkar/flaskor o handlade mat. Vidar o Evelyne va inte roliga idag, dom bråkade o höll på o retade varann, drog av varann mössan, skrek o betedde sig allmänt illa. Inte kul alls, men ibland e man tvungen att åka o handla m barnen.
 
Vi åkte hem o bar in varorna o släppte in Anthon o Robin som kommit hem från skolan, åkte o slängde grovsopor, sen hem igen, packade upp varorna, hängde upp ytterkläderna, fixade lunch o mellis åt barnen, plockade ur diskmaskinen, snittade o satte blommor i vatten, skrev ett kort till Mathias som jag la bland blommorna jag köpt till honom, Julle sov middag, jag sköljde disk o så äntligen fick jag oxå äta något, Nathalie kom hem från kören o hon o jag satt i köket o pratade en stund. Jag dekorerade tårtan jag köpt idag. Jag va helt slut i kroppen o fötterna värkte. Så känner jag varje gång jag har varit o handlat o särskilt om jag haft många små med mej. Jag kollade lite på fb o försökte ta d lugnt ett tag.
 
 
Mathias kom hem m rosor till mej o thaimat som vi åt, jag sköljde disken, ställde in den i diskmaskinen, torkade snyggt i köket, dukade för fika. Vi åt tårta, jag sköljde disk igen, ställde in den i diskmaskinen o satte igång den o sen nattade vi barnen.
 
 
Mathias o jag träffades för första gången på en krog i Stockholm den 6 mars 1999, men blev tillsammans den 14 mars 1999, så idag har vi varit tillsammans i 14 år!! Vem hade kunnat tro att d skulle utvecklas till en underbar kärlekshistoria... å nu En förlovning, Ett bröllop, 6 barn å Ett hus senare så e Mathias fortf mitt allt, å vår kärlek e stark, Jag älskar honom av hela mitt hjärta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0