Undrar hur veckan kommer att sluta...

Efter frukosten klippte jag naglarna på alla barnen o plockade ur/i diskmaskinen o körde den, Nathalie o Robin pysslade om kaninerna o även lille Julle bulle fick kramas lite m Spike
 
 
 
 
 
 
 
Oturen forts även idag... Julle blev jagad av Evelyne så han sprang o ramlade rakt in i en dörrkarm o fick jordens bula i pannan! ... Undra va som kommer hända imorgon o resterande dagar av denna vecka... efter allt hemskt vi fått reda på o varit m om hittills den här veckan så undrar man ju va som kommer hända härnäst o hur veckan kommer att sluta :-( Känns ju inte sådär väldigt lockande att ge sig iväg på några längre turer precis :-( Knappt man vågar gå utanför dörren.
 
 
 
 
Jag sorterade tvätt, tvättade, hängde upp gardiner o tavlor i det ommålade matrummet.
 
Vi åt lunch, jag sköljde disk, Julle sov, jag rakade benen, Anthon Nathalie, Vidar Evelyne o jag duschade, jag sorterade mer tvätt, tvättade mer, lagade mat, Mathias kom hem, Robin gick på fotbollsträning o vi åt wokad fläskfilé m grönsaker i red currysås o tagliatelle.
 
Jag fyllde o körde diskmaskinen, barnen lekte ute, Mathias gick m barnen o kollade på Robins fotbollsträning, jag hängde tvätt, tvättade mer, Mathias kom hem m Evelyne o Julle, jag duschade Julle, när alla va hemma åt vi glass, nattade barnen, jag o Mathias hängde tvätt o jag packade. Anthon o Robin ska va m farmor i 2 veckor.
 
Önskar dej en GLAD MIDSOMMAR redan nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0