Omöjligt att få besked från banken

Har pysslat m diskplock, packat, busat m Julle bulle, fixat fint i köket, ringt banken osv. Barnen har varit ute o lekt o spelat dataspel, Julle sov middag.
 
Verkar omöjligt att få ett besked från banken. Ingen kan ju veta va man säljer sitt hus för, oavsett vart man bor. Banken ska fundera o höra m sin värderingsman o återkomma på tisdag. Hur många veckor behöver dom ha på sig?! Finns det inget värde i 2 oberoende mäklares värderingar?! Tydligen inte...
 
Om inte detta löser sig vet jag inte vad vi gör. Måste verkligen flytta till nåt större. Just mot oss är banken onödigt hårda faktiskt. Men nånting måste vi kunna få låna när vi har sålt. Vilken summa det blir kan jag förstå kommer bero på va vi får vårt hus sålt för.
 
Har rakat benen, sköljt disk, skrivit Robins födelsedagskort, smsat beställning till Mathias. Varit ute m barnen, ätit mat från MAX ute i solen.
 
 
Barnen lekte m vatten efter maten.
 
 
 
 
 
 
 
Mathias har målat o jag packat. Jag Mathias o dom 4 små duschade, Mathias nattade Julle, jag tvättade bort fågelskit från bilen, vi åt godis, nattade barnen o slog in paket.
 
Nu har jag blandat välling o kört en diskmaskin oxå. Nu blir d snart natti natti. Hoppas ni alla har/har haft en trevlig fredagskväll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0