En till familjemedlem

Åt frukost m barnen, plockade disk, torkade i köket, la fram mat till kvällen o kollade fb. Nathalie pysslade om kaninen lite. Jag o Julle har nyst o snorat ikapp idag.
 
Jag sorterade tvätt, satte igång en tvättmaskin, började rensa kattvinden, slängde grejer, sorterade kläder i släng, ge bort o spara högar. Vi åt lunch o så sov Julle middag. Idag kom d ett gäng regnskurar så jag tyckte d va lika bra o försöka få lite ordning inne då.
 
Jag sköljde disk, tvättade mer, lagade mat tillsammans m Anthon o Robin, mina duktiga stora killar. Mathias handlade mat på Ica Maxi o när han kom hem hade han m sig en kompis till Isak! Vi välkomnar lille Spike till familjen!
 
 
 
 
 
Vi åt tacos, barnen fick godis, jag tog hand om disken o nattade barnen. Evelyne har fått feber o hade gått o lagt sig frivilligt i sin säng m kläderna på. Nu tittar Mathias på tv o jag sitter vid datorn. Tänker nog göra honom sällskap där i soffan snart. Trevlig fredagskväll på er allihop!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0