Anthons 12-årsdag

Imorse firade vi Anthon som blir 12 år idag m sång o paket.
 
 
 
 
Vi åt frukost, Mathias o Nathalie stod i kiosken när Robin spelade fotbollsmatch, jag duschade Vidar o Evelyne, svärmor gick o kollade på matchen m några av barnen, jag plockade m tvätt o disk o dammsög. Dom 3 små badade i baljor ute när alla va hemma o Nathalie duschade, Mathias o jag blåste o hängde upp ballonger.
 
Bäddade rent i Julles säng, vi åt lunch, Julle sov, Mathias o svärmor åkte o badade m 5 av 6 barn, jag fyllde o körde diskmaskinen, gjorde tårtan, när alla kom hem åt vi tårta.
 
 
 
 
 
 
 
 
Jag sköljde disk, svärmor åkte hem, vi åt pizza o barnen fick popcorn o godis o tittade på film innan läggdags.
 
 
 
 
 
 
Det blev en väldigt lyckad 12-årsdag för Anthon <3 Snart kryper 2 trötta föräldrar till sängs. Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0