Bara massa krångel o tjafs

Duschade, plockade ur/i diskmaskinen, åt frukost m dom 4 små, Mathias o jag pratade i telefon, jag ringde en massa viktiga samtal, sen åt vi lunch ute. Barnen bråkade som galningar o Evelyne skrek o vrålade.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Julle sov middag o jag Nathalie Vidar o Evelyne va ute o njöt av solen.
 
Mathias gjorde lite ärenden i stan på vägen hem, köpte på begäran av mej bl.a en fjärilsformad blomkruka/ljuslykta åt mej o hämtade hem gräsklipparen från service. Jag lagade mat, vi åt potatis köttbullar prinskorv grönsaker gräddfil o gräslök.
 
 
 
Vi va ute hela eftermiddagen o kvällen, Mathias provade den nyservade gräsklipparen, men tyvärr funkade den inget vidare, den går fortf ojämnt o lägger av efter en kort stund :-( Dessutom berättade Mathias att lampan börjat lysa i bilen nu igen om att nåt e fel på avgasutsläppet :-( Så nu känns allt så himla pissigt dåligt igen. Bråkiga ungar, krånglande bil + gräsklippare... Fattas väl bara att banken ringer o säger imorgon att vi inte kan sälja huset... då lär jag gå under kan jag säga!!! Så nu blev d becksvart för mej igen :-(
 
Barnen lekte i sandlådan o med vatten, kastade en hel del sand på varann o överallt gjorde dom oxå o fortsatte bråka som dårar.
 
 
 
 
 
Sen gick vi in o Mathias duschade alla barnen, jag torkade dom o nu har vi precis nattat dom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0