Rapport från sjukstugan

Mathias va hemma o gick som vanligt upp imorse o såg till att Anthon o Robin åt frukost o kom iväg till skolan i tid. Nathalie fick va hemma idag, d går ev. magsjuka i hennes grupp o det orkar vi inte få oxå som grädde på moset. Mathias har tagit hand om Nathalie Vidar o Evelyne idag. Julle har mest varit m mej, han å jag sov bort halva dagen, jag vaknade av att Julius stod i sin säng o skrek o osade bajs, jag gick upp m honom, bytte blöja på honom o fick i honom välling o mej själv lite soppa, plockade ur o i diskmaskinen o satte igång en tvättmaskin. Anthon o Robin kom hem, vi fikade, Mathias hjälpte Robin m en matteläxa o jag packade skolväskorna till imorgon. Sen spelade barnen, Mathias vilade, Julle sov o jag låg i sängen o vilade/sov jag med.
 
 
Nu har jag ganska nyligen gått upp m Julius igen, han har fått välling o jag äter fil. Mathias o Nathalie har åkt till stan för o köpa pellets o handla mat från MAX.
 
Så snart blir d god mat, sen natta barnen, hänga tvätt, titta på tv o vila vila vila.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0