Ännu en skön o härligt mysig dag

Sista sena frullen imorse, imorgon börjar vardagen för Mathias o på ons för skolbarnen.
 
 
Jag har sköljt disk, kollat igenom lite papper, skrivit in tider i almanackan, gjort en lista på saker jag måste göra den närmsta tiden, plockat ur o i diskmaskinen o fixat lunch.
 
 
Mathias har åkt till Bauhaus o köpt lite saker till renoveringen av lilla toan o så vidare till Hässelby för o hämta Anthon o Robin, Julle sover middag, Nathalie o Evelyne tittar på filmen Modig o Vidar spelar tvspel o jag har kollat fb.
 
 
När Mathias Anthon o Robin kommer hem ska dom äta lite o sen e det innebandyträning ikväll, den första efter jullovet, jag ska ta hand om dom 4 minsta barnen, till middag ska jag laga en thai wokgryta m fläskfilé o ris till, sen blir d att ta hand om disken, duscha o natta barn mkt tidigare än vi gjort under lovet, så att vi hinner komma in i någorlunda bra vanor innan skolan börjar.
 
Sen om tiden räcker till så blir d lite tv-tittande m Mathias o så kika lite på fb igen. Trevlig eftermiddag o kväll önskar jag dej!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0