Alla hjärtans mys

Jag sov bara 4,5 tim inatt, både Evelyne o Julius vaknade, Anthon o Robin hade friluftsdag idag så jag såg till att dom fick på sig varma kläder, åt frukost o fick m sig pulkor hjälmar matsäck osv. Sen gick dom till skolan. Jag gjorde mej iordning, åt frukost m Nathalie Vidar o Evelyne, Mathias ringde, jag spelade lite på mobilen, Julle vaknade 9.45!!! Jag gav honom gröt, sen busade o gosade jag m honom, han provade Mathias mössa, här kommer bilder på d...
 
 
Bil-och-tandläkar-besöks-problemet löste sig automatiskt när Folktandvården ringde o sa att tandläkaren e sjuk, så vi bokade en ny tid. Jag plockade ur o i diskmaskinen o satte igång den, blandade välling, dom ringde från en bokklubb o hade nåt erbjudande till mej på ett bokpaket, detta pga att jag va med i en tävling för ett tag sen där man kunde vinna diesel för 10.000 kr. D ångrar jag. Jag har nämligen blivit totalt nerringd sen dess av en massa olika företag som vill pracka på mej alla möjliga grejer, vill att jag ska delta i marknadsundersökningar osv osv... blir galen snart!!
 
Här kommer lite fler bilder på Julle från idag...
 
 
<3 Idag har jag o Mathias varit gifta i 8½ år <3 Så vi tänker mysa o kramas lite extra så här på självaste Alla Hjärtans Dag å allt o såklart krama våra älskade barn extra mkt oxå <3 Jag önskar alla mina bloggläsare en jättetrevlig Alla Hjärtans Dag!! <3 Hoppas att den blir speciell o kärleksfull <3
 
 
Jag o dom små åt lunch, jag sköljde disk, Julle sov middag, Nathalie o Evelyne tittade på film o Vidar spelade dataspel, jag poppade popcorn åt dom. Man får göra lite som man vill på Alla Hjärtans Dag <3
 
 
Jag bakade en hjärtformad chokladkladdkaka, vispade vaniljvisp, Julle vaknade, Anthon o Robin kom hem. Dom hade haft en rolig friluftsdag m pulkaåkning o Robin hade även åkt slalom, dom åt mellis o jag packade skolväskorna.
 
Jag fick en liten söt Alla Hjärtans Dags present av Nathalie idag, här kommer bild på den...
 
 
Anthon har gjort sin engelskaläxa, barnen spelar, tittar på film o leker medan jag bloggar. Snart ere dags att laga middag o Mathias kommer hem. Sen blir d Alla Hjärtans Dags fika, nattning av barnen o lite tv tittande m Mathias kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0