Utvecklingssamtal m.m

Blev en lugn o seg förmiddag här idag. Mathias besiktade bussen i Sala o det gick bra!! Dom besiktar alltid den i lastbilshallen :-) Jag plockade ur diskmaskinen, torkade i köket, busade m Julle bulle. Anthon Robin o Nathalie va i skolan.
 
Julle fick välling o sov middag, jag skrev matlista, vi åt lunch, jag torkade köksbordet, Julle vaknade, Robin o Nathalie kom hem, Robin åt mellis, Mathias o Nathalie åkte till stan o köpte pellets o handlade på Ica Maxi, jag matade Julle o hjälpte Robin m läxor, Mathias o Nathalie kom hem, jag packade upp varorna, Mathias gick på utvecklingssamtal m Anthon i skolan. D gick superbra! Anthon e fortf snäll, trevlig o gör sitt bästa i skolan :-)Jag läste en tidning, busade m barnen o kollade fb.
 
När Mathias o Anthon kom hem va dom o Robin Nathalie Vidar o Evelyne ute o lekte ett tag medan jag lagade maten, så kom en kompis till Nathalie förbi o lekte ute m dom, Robin gick iväg till fotbollsträningen, Nathalies kompis gick hem, vi åt köttbullar färskpotatis brunsås o grönsaker, Mathias gick o kollade på när Robin tränade, jag sköljde disken o körde diskmaskinen.
 
Mathias o Robin kom hem, Robin åt middag, Mathias duschade, jag duschade Julle, bytte sängkläder i Anthon o Robins sängar, blandade välling, nattade barnen, packade ihop extrakläder till Vidar o Evelyne som dom ska ha på dagis, städade på lilla toan, toalett handfat o spegel o bytte handduken där.
 
Nu ska jag o Mathias se på Molanders på tv o äta chips m dip o en å annan chokladbit, mums!!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0