Tandläkarbesök

När Anthon Robin o Nathalie hade gått till skolan plockade jag ur diskmaskinen, åt frukost m Vidar o Evelyne o skrev en lista på d jag behövde fråga om hos tandläkaren idag. Jag åkte till tandläkaren o Mathias passade Vidar Evelyne o Julius. Känner mej trött idag pga dålig sömn inatt. Julle vaknade flera ggr. Han sover inget bra den lille killen. Vaknar ofta o vill äta fortf. Alla våra andra barn sov oftast bra på nätterna efter 1-års ålder, men inte Julle inte.
 
Gick bra hos tandläkaren. Inga hål o allt såg bra ut. Varför har jag då så ont i tänderna?! Bettskenan bara gör d värre. Syns inget på röntgenbilderna heller. Blev lite shopping idag efter tandis, på H&M, hitta lite till mej själv. Så va jag på Apoteket o förbi Ica Supermarket o handlade mat o en sväng till ÖoB. Kom hem o packade upp, vi åt lunch, Julle sov middag, jag sköljde disk, Robin o Nathalie kom hem, jag packade Robins fotbollsväska o blandade välling. Mathias va ute m Nathalie Vidar o Evelyne, dom fikade o sen lekte barnen.
 
Anthon kom hem från en långdag i skolan, Robin gick ut till Mathias o dom små ett tag, jag lagade mat, sen kom dom in. Robin gick på fotbollsträning, vi åt middag, Mathias o Nathalie gick o kollade på när Robin tränade. Jag  busade m Julle bulle. Anthon Vidar o Evelyne spelade.
 
Sen kom Mathias Robin o Nathalie hem, Robin packade upp sin fotbollsväska, jag sköljde disk o satte igång en diskmaskin, sen nattade vi dom små. Nu ska jag o Mathias titta på 112 på Liv o Död o sen Molanders. Efter d blir d till o packa skolväskorna, kolla fb o så natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0