En solstråle, tvätt o god mat

Min älskade Julle bulle strålar som solen varje dag. Han e nästan jämt glad :-) Underbart att vakna till en solstråle som honom. Så mysigt o härligt att lyfta upp honom ur sängen varje morgon när han sträcker upp armarna mot mej o ler ♥
 
Bild: Min älskade Julle bulle strålar som solen varje dag. Han e nästan jämt glad :-) Underbart att vakna till en solstråle som honom. Så mysigt o härligt att lyfta upp honom ur sängen varje morgon när han sträcker upp armarna mot mej o ler <3
 
Jag tvättade mer, körde en diskmaskin, tittade på Det Okända samtidigt som jag vek massa tvätt. Jag la in tvätten i garderober/byråer, vi åt lunch, Julle sov middag, jag hängde tvätt, sköljde disk, förberedde middagen, skalade räkor, gjorde skagenröra, skar sallad avokado o rödlök, satte in klyftpotatis i ugnen o tog hand om mer tvätt.
 
Detta va min lunch idag, stekt potatis m kallrökt lax o gravlaxsås...
 
 
När Mathias kom hem åt vi Toast Skagen till förrätt o Klyftpotatis m lövbiff i gräddsås o tomater till varmrätt. Sen gick Mathias Nathalie o Vidar ut en stund. Evelyne spelade dator o Julle röjde i köket. För mej blev d mer disk o tvätt.
 
 
Efter lite disk o tvättfix för mej o utelek för några av barnen så blev d fika...
 
Bild: Efter lite disk o tvättfix för mej o utelek för några av barnen så blev d fika. Nu pågår nattning av barnen, verkar gå sådär ikväll... Ingen av dom sover än...
 
Sen började operation nattning av barnen, d går sådär ikväll...1 av 4 sover nu. Det e Evelyne som har gett upp kampen mot John Blund. Julle slukade just sin andra flaska välling för kvällen. Nu kollar Mathias på hockey o jag ska kolla fb o sen blir d en kopp te, en bulle o ett avsnitt av 112 på Liv o Död.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0