Loppis o shopping

Imorse gick jag upp kl.7 o tog en dusch, sen vaknade barnen en efter en, hela familjen åt frukost tillsammans, rostmackor m marmelad, barnen drack oboy o jag o Mathias te. Vi gjorde oss iordning o sen åkte jag Anthon o Nathalie till stan o gick på loppis. Vi tog ett varv o jag hittade en massa bra fynd, tog ett varv till när d va mindre folk, sen åt vi lunch o fikade, så tog jag ett varv till själv oxå o köpte 2 saker till som jag velat fundera lite extra på men som jag kom fram till att jag ville ha. Båda plaggen fanns kvar.
 
 
Sen gick vi till bilen o lämnade loppisfynden. Så vidare upp till centrum o shoppade lite kläder till barnen, så vidare in på Coop Bygg där vi hittade ett par fodrade gummistövlar till Vidar, sen åkte vi o mötte en tjej o köpte en jättefin onepiece till Julius av henne, vidare till ÖoB där vi köpte godis, handskar, shampo, duschcreme osv o sist av allt va vi en sväng på Ica Maxi o handlade lite mat.
 
 
Vi åkte hemåt o på vägen hem köpte vi hawaii cappriciosa o kebabpizza som vi åt till middag.
 
 
Mathias har varit hemma hela dagen m Robin Vidar Evelyne o Julius. Mathias hade kört två tvättmaskiner, passat barnen, sköljt disk, bytt blöjor o matat Julius samt fixat lunch osv.
 
 
Efter maten nu ikväll satte jag igång en film till barnen som dom tittar på nu o så äter dom chips ostbågar o godis.
 
 
Mathias o jag sitter vid varsin dator, snart ska jag kolla fb o sen skulle jag vilja se på nån film m Mathias o ha lite lördagsmys jag oxå <3
 
Trevlig kväll o fortsättning på helgen önskar jag er alla!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0