En något annorlunda söndag...

Jag gick upp imorse o gjorde frukost som hela familjen åt tillsammans. Så duschade Robin Vidar Nathalie o Anthon, jag tog fram rena kläder åt dom. Jag såg till att dom kammade håret o borstade tänderna på dom.
Sen gick jag Anthon Robin Nathalie o Vidar på familjegudstjänst i Kyrkans Hus, där barnkören sjöng o dom delade ut barnens bibel till alla 6-åringar, Nathalie va så stolt när hon gick fram o hämtade sin. Efteråt bjöds d på fika o jag pratade m en mamma till en tjej som sjunger i kören o med hon som jobbar där som hade fixat fikat o som håller i Öppna Förskolan som jag o Julius brukar gå till i veckorna. Nathalie bestämde sig för att hon vill va med o sjunga i barnkören, så hon ska börja nu på torsdag.
 
 
När vi kom hem igen så fixade jag tacos till lunch o Mathias stack ut o sprang. Sen blev d bara d gamla vanliga disk, tvätt, packa skolväskor, plock o fix resten av dagen m några avbrott för matning av o blöjbyten på Julius.
 
På kvällen lagade jag köttfärssås o spaghetti till middag, när vi hade ätit gick några av barnen ut o lekte, jag duschade Evelyne, nattade barnen, gjorde Chai Latte som jag nu sitter o dricker i skrivande stund, Mathias har suttit vid datorn o nu sitter han o tittar på tv m en jättesöt sovande Julius i famnen som just ätit sin kvällsvälling.
 
 
Jag ska titta på Det Okända o äta chips m dip, kolla fb o glädjas åt att dom förhoppningsvis kan hjälpa mej m en av mina onda tänder imorgon när jag ska till tandläkaren. Jag MÅSTE bli av m den här j-la tandvärken NU!!!!!!
 
 
Kram & Godnatt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0