Trevligt besök o fortsättning på städmanin

Jag gick upp imorse o såg till att alla barn fick på sig kläder o åt frukost, Anthon o Robin gick till skolan, dom 4 små va hemma m mej idag, dom tittade på tv en stund, jag åt frukost, Julius sov fortf, jag torkade köksbordet, plockade o fixade, bäddade sängarna, städade badrummet, vek en massa tvätt.
 
 
Julius vaknade, jag bytte blöja på honom o klädde på honom, plockade ur o i diskmaskinen, sen kom min kompis Marie o 2 av hennes barn hit, vi fikade, barnen lekte o Nathalie blev genast förtjust i Maries 7 veckor gamla dotter, hon bar på henne, höll om henne o matade henne m flaska. Vi åt lunch, jag blandade välling, sköljde disken, fyllde diskmaskinen o satte igång den, Anthon o Robin kom hem från skolan o åt mellis, Marie o hennes barn åkte hem.
 
 
Jag torkade av spisfläkten, diskmaskinen, kylen o frysen, Julius sov, jag började m middagen o Nathalie hjälpte till att skära grönsaker, Mathias köpte pellets på vägen hem, vi åt tacos när han kom hem, jag tog hand om disken, sen fixade jag fredagsmyset åt barnen, popcorn chips godis o film. Julius leker, Mathias kollar på tv, jag e trött så d kommer bli en lugn kväll för mej, bortsett från nattningen av barnen. Kanske kolla lite på 112 på liv o död, se va som hänt i fb världen o äta godis.
 
 
Jag önskar er alla en trevlig fredagskväll m massor av myyyyys!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0