Storstädning o lite annat...

Vi gick upp o klädde på oss som vanligt imorse, åt frukost, jag sminkade Nathalie till häxa för dom skulle ha halloween disco i Förskoleklassen, Anthon Robin o Nathalie gick till skolan, jag plockade ur o i diskmaskinen, vi gick till dagis o lämnade Vidar o Evelyne, vi fick klä på oss mycket kläder för d va 2 minus ute o frost.
 
 
När jag o Julius kom hem ringde jag några viktiga samtal, plockade upp alla leksaker från golven på hela undervåningen o dammsög den, Julius satt i gåstolen en stund o sen la jag honom o han somnade, jag torkade några fönsterbrädor, dammsög trappan till övervåningen, badrummet o lite utanför badrummet. Julius vaknade, jag åt lunch, skrev dagbok, Anthon o Robin kom hem, Nathalie va på kören, jag o Julius gick o hämtade Vidar o Evelyne på dagis.
 
 
När vi kom hem bytte jag om, hängde upp alla ytterkläder, Anthon o Robin gick till affären o köpte en liten present åt en tjej i Robins klass som han gillar o som går sin sista dag imorgon innan hon byter skola. Mathias kom hem strax efter att Anthon o Robin kommit tillbaks, han duschade o gick på ett möte i skolan angående Anthon. Jag plockade upp alla leksaker från golven på hela övervåningen o dammsög hela den, Nathalie kom hem från kören, Mathias kom hem från mötet o lagade middagen som idag blev köttbullar o makaroner.
 
 
Jag åkte till stan o va på gynmottagningen pga att jag har haft en massa blödningar titt som tätt, haft mkt smärtor i magen o mått fruktansvärt illa, vilket e nytt för mej. Dom kunde inte hitta nåt fel, allt såg bra ut såvitt dom kunde se, men dom gjorde cellprov i alla fall o sen skrev dom ut p-piller för att dom tror att d kan hjälpa mej o för att jag ville d. Måste prova för så som jag mått dom senaste månaderna orkar man inte må. Jag handlade på Willy´s på vägen hem oxå.
 
När jag kom hem nattade vi dom små, Mathias gick på innebandyträning, jag åt middag o busade m Julius, nu bloggar jag, sen ska jag kolla fb, fika, se nåt avsnitt av 112 på liv o död, packa skolväskor, städa o plocka lite om jag hinner o orkar, sen sover jag nog gott tror jag ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0