Mysig morgon o storstädning

Julius vaknade kl.7.15 imorse o då gick jag upp o värmde välling o la honom bredvid mej i min o Mathias säng o matade honom, sen somnade både han o jag om. Jag höll om honom. D va sååå mysigt o han doftar fortf så mkt bebis. Sen vaknade jag inte förrän 9.40 av att Robin höll på o gjorde frukost.
 
Imorse tänkte jag när tittade ut genom fönstret, men va nu d skulle ju regna idag?! Men d va strålande s¤lsken!!! För andra dagen i rad, va nu??? Kan d verkligen stämma, måste ha blivit nåt fel, haha!!
 
 
Jag gick upp o såg till att alla barn borstade tänder o klädde på sig när dom hade ätit frukost, jag åt frukost själv o dukade av bordet, sköljde disken, fyllde diskmaskinen o satte igång den, busade o kramades m Julius, packade upp väskan m extrakläder som Robin haft m sig igår på festen, Robins kompis åkte hem o direkt efter d så ringde en annan av Robins kompisar o ville leka m honom, så den kompisen kom hem till oss.
 
 
Jag packade innebandyväskorna, gympapåsarna o skolväskorna, sorterade tvätt, satte igång en tvättmaskin, Mathias ringde, vi åt lunch, jag sköljde disk igen, Robins kompis åkte hem, jag dammsög hela undervåningen o trappan, fyllde på toapapper o handtvål i badrummet, la in tvätt i torktumlaren, satte igång en till tvättmaskin, torkade alla golv i hela huset, plockade ur o i diskmaskinen, lagade mat, vi åt fisksoppa o tomatsoppa m pasta o vitlöksbröd till, jag tog hand om disk o hängde tvätt.
 
 
Nu har jag nyss sett till att barnen fått på sig sina nattkläder o borstat tänderna o Mathias ringde för ett tag sen o sa att han har varit i Hässelby o ätit middag o hämtat Nathalie o dom e på väg hem nu, så snart e hela familjen samlad igen!!!
 
Nu blir d kolla fb o se på Det Okända på datorn o sen kramas o prata m min älskling o min största tjej när dom har landat här hemma.
 
Hoppas ni har haft en trevlig helg o nu önskar jag er en trevlig kväll!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0