Idag hann jag göra allt jag skulle ha gjort i helgen...

Jag va uppe 7.15 imorse o såg till att Anthon Robin o Nathalie åt frukost, gick o la mej igen o gick upp 7.58 o såg till att dom gick till skolan då, jag hade vaknat några ggr inatt oxå av Julius o matat honom, så jag va jättetrött o gick o la mej ännu en gång. Jag sov väldigt djupt, hörde inte att Mathias gick upp m dom små, han va hemma idag oxå. Jag sov till 11.15, duschade, åt lunch m Vidar o Evelyne direkt o skippade frukosten, jag plockade i diskmaskinen, torkade bordet bänkarna o spisen o vek tvätt, Mathias åt lunch o matade Julius.
 
 
Robin o Nathalie kom hem från skolan, dom åt mellis, jag sorterade tvätt o satte igång en tvättmaskin, torkade snyggt i köket, vek en massa tvätt, packade innebandyväskorna, Anthon kom hem o åt mellis. Jag hängde tvätt, lagade middag, Mathias Anthon o Robin åt frukt, jag Nathalie Vidar o Evelyne åt soppa m vitlöksbaguette, Mathias Anthon o Robin gick iväg på innebandyträningen, Julius sov, jag sköljde disken, blandade välling, såg till att dom små fick på sig nattkläderna, borstade deras tänder o packade skolväskorna.
 
 
Julius vaknade, Mathias Anthon o Robin kom hem från innebandyträningen, jag hängde tvätt medan dom åt middag, jag matade Julius, sen satt jag vid datorn en stund, vi nattade barnen, tittade på Färjan på tv, bytte blöja på Julius, tittade på Ensam mamma söker o åt chips m dip, Mathias matade Julius som sedan somnade sött på hans axel, nu sover alla utom jag... men snart säger jag oxå godnatt, tar på mej bettskenan o går o lägger mej!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0