Ibland sover man djupt...

Jag vaknade inte av larmet på mobilen imorse förrän 3:e gången d gick igång. Då gick jag upp på studs, såg till att Nathalie åt frukost klädde på sig o borstade tänder. Anthon o Robin hade som vanligt vaknat av sig själva o ätit frukost o gjort sig iordning. Vidar o Evelyne klädde på sig o åt frukost medan jag såg till att Anthon Robin o Nathalie gick till skolan. Sen bytte jag blöja på Julius o klädde på honom, så gick jag till dagis o lämnade Vidar o Evelyne.
 
 
När jag o Julius kom hem åt jag frukost, matade Julius m gröt, sköljde disk, Julius somnade o då passade jag på att ringa några viktiga samtal, skrev dagbok, Julius vaknade, jag matade honom igen, blandade välling, tittade på ett avsnitt av Det okända på tv4Play på datorn medan jag åt lunch, Anthon Robin o Nathalie kom hem, Anthon o Robin åt mellis, jag Nathalie o Julius gick o hämtade Vidar o Evelyne på dagis.
 
 
Vi tog in posten när vi kom hem, jag hängde upp barnens ytterkläder, jag Nathalie o Evelyne åt mellis, jag skrev matlista, packade skolväskorna, Mathias ringde när jag hade börjat m maten o sa att d va nåt fel på firmabilen, så han skulle bli lite sen. Barnen lekte o Robin busade m Julius, jag plockade ur diskmaskinen, Robin dukade, Mathias kom hem, vi åt korvstroganoff o ris till middag.
 
 
Sen tittade jag o Mathias på ett avsnitt av 112 på liv o död, nu har vi nattat dom små, dom stora barnen spelar tv o dataspel, jag bloggar, Julius leker här bredvid mej o Mathias tittar på nyheterna på tv. Jag ska kolla fb nu o sen blir d väl o titta på ett avsnitt av 112 på liv o död på tv o mysa tillsammans m min man o vår underbara lilla bebis <3 o så har jag ett diskberg som väntar på mej, innan det e dags att gå o lägga sig.
 

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Man kan förstå att du sover djupt ibland faktiskt =)

2012-10-23 @ 20:00:37
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0