Chokladbolls bak å massa bilder

Det e novemberlov. Anthon o Robin e hos Mathias föräldrar i Hässelby o Mathias jobbar som vanligt hela veckan. Jag e hemma m Nathalie Vidar Evelyne o Julius. Jag hinner inte m att göra så mkt annat än o ta hand om barnen, för att va ensam m dom 4 minsta e väldigt intensivt. Blir ännu jobbigare när man inte får sin skönhetssömn...
 
Idag va d skitväder ute rent ut sagt, snöade, regnade, sen snöblandat regn, kraftiga polarvindar o bara några få + grader. D va tänkt att jag skulle åkt o hälsat på min kompis Helena, men så blev d inte. Har inga vinterdäck på nån av bilarna än så jag vågade inte ge mej iväg i ovädret om d skulle bli halt.
 
 
Istället blev jag alltså hemma o sorterade tvätt, körde några tvättmaskiner, hängde tvätt, torktumlade, sköljde disk, lekte o busade m barnen. Men dom har även gjort sitt bästa för o driva mej till vansinne idag X antal ggr o Julle har varit extra gnällig hela dagen o inte sovit nåt alls pga att han ska få fler tänder. Så ingen toppendag precis.
 
Vi har iaf bakat chokladbollar o det va roligt tyckte alla barnen o jag med, här kommer några bilder från d...
 
 
Sen blev d Billy´s taco pizza till middag, Mathias kom hem, åt några mackor o gick iväg på innebandyträning o jag åt middag, sköljde disk, kollade fb o så ringde Mathias mamma. Mathias duschade när han kom hem, vi nattade kidsen, tittade på 112 på liv o död o Ensam mamma söker på tv o myste o höll om varann där vi satt i soffan m Julius. Det e det bästa som finns att sitta nära de man älskar o bara gosa o känna sig trygg.
 
Här kommer några bilder från middagen...
 
 
Här kommer en bild på Julius när han håller i muggen själv...
 
 
Här e en bild på vår söta Julius där man kan se hans första 2 små tänder i underkäken...
 
 
Till sist kommer den mysiga bilden på Julius som sover hos mej, som jag tog förut...
 
 
Nu bloggar jag o sen blir d till o gå o sova. GODNATT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0