Började mkt bättre idag men...

Alla åt frukost o klädde på sig, Anthon Robin o Nathalie gick till skolan, jag lämnade Vidar o Evelyne på dagis o gick direkt till Öppna Förskolan. D va mycket föräldrar o barn där idag. Julius lekte o kröp runt där m dom andra barnen o jag fikade. Efter några timmar blev Julius trött o somnade så vi gick hem.
 
 
Jag åt lunch, tittade på ett avsnitt av Det Okända på datorn o Mathias ringde så vi pratade en stund. Sen kom Anthon Robin o Nathalie hem, Anthon o Robin åt mellis, jag Nathalie o Julius gick till dagis o hämtade Vidar o Evelyne.
 
På vägen hem från dagis skrek Evelyne för att hon inte fick gå utan måste sitta i vagnen. Hon springer nämligen rakt ut i trafiken hela tiden, så hon måste sitta där så jag har koll på henne. Nathalie o Vidar går ju o det räcker med att ha dom "lösa". Evelyne sparkade av sig sina stövlar, kastade av sig mössan o vantarna o försökte klättra ur vagnen flera gånger. Lite 3-årstrots.
 
 
Direkt när vi kom hem började barnen bråka o skrika o huvudvärk o den eviga tandvärken e inte så roligt o ha då. Jag packade skolväskorna o innebandyväskorna till imorgon, duschade Nathalie Vidar o Evelyne o när jag höll på m det kom Mathias hem. Han lagade maten, jag klippte naglarna på Anthon Robin Nathalie Vidar o Evelyne, vi åt spaghetti Carbonara till middag, jag o Mathias hjälptes åt m disken. Jag blandade välling, Mathias drack kaffe o löste korsord o sen började han natta barnen, jag drack en Chai Latte o skrev en matlista o skrev dagbok.
 
Nu har alla barn gått o lagt sig, Mathias tittar på tv, jag ska kolla fb o sen ett avsnitt av 112 på liv o död. Därefter ska jag ta en dusch... om jag orkar, annars tar jag d imorgon bitti, beror på va klockan blir.
 
Sweet Dreams!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0