Förenade nytta med nöje...

Vi gick upp o åt frukost jag o barnen, Anthon Robin o Nathalie gick till skolan, jag matade Julius m gröt, plockade ur o i diskmaskinen, torkade bordet, gick till dagis o lämnade Vidar o Evelyne o när jag kom hem igen hade Julius somnat i vagnen.
 
 
Jag vek mängder av tvätt samtidigt som jag tittade på Livet på andra sidan på datorn. Så sorterade jag tvätt, satte igång en tvättmaskin, Mathias ringde, jag tittade på Solsidan på datorn o åt lunch, Julius vaknade, jag kollade fb o hängde tvätt, Anthon Robin o Nathalie kom hem från skolan, Anthon o Robin åt mellis, Nathalie gav Julius välling, sen gick hon jag o Julius till dagis o hämtade Vidar o Evelyne.
 
 
När vi kom hem så va Mathias hemma. Han hade åkt hem tidigare för att han hade ont i nacken, han har sträckt den. Jag Nathalie o Evelyne åt mellis. Jag gjorde varm choklad åt dom i kapselkaffemaskinen o så fick dom smörgåsar o såna där goda chokladkakor som man ska doppa. Jag gav Julius mat, blandade välling, bytte blöja på Julius, sköljde disk o plockade in den i diskmaskinen, torkade snyggt i köket, Mathias vilade, barnen lekte o jag packade skolväskorna.
 
 
Sen lagade jag mat o passade barnen medan Mathias gick ut o la in vinterdäcken i bussen o körde den till verkstan, vi åt kycklingfilégryta o ris till middag. Nu har jag nattat barnen o bloggar, så ska jag kolla fb, titta på tv o umgås m min halvt invalida make, kanske några pussar på hans nacke hjälper <3
 
         

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0