En härlig fredagskväll närmar sig :-)

Vi gick upp o åt frukost o jag matade Julius m gröt, Mathias jobbade i Fjärdhundra idag så han kom hem o fikade när vi åt frukost, sen åkte han tillbaks till jobbet, jag tog hand om ett megastort diskberg o barnen städade i Anthon o Robins rum eftersom dom har stökat ner där under veckan o Anthon o Robin skulle bli galna på dom små om dom skulle sett hur d såg ut.
 
 
Julius fick välling, alla barn klädde på sig o borstade tänder, jag dammsög på undervåningen, Julius somnade, Mathias kom hem o åt lunch, barnen åt lunch efter honom o nu tittar dom på tv o spelar tv-spel, Jag äter soppa o bloggar som ni märker :-) Mathias har åkt o jobbat igen. Jag hoppas jag hinner dammsuga lite till här hemma.
 
 
Snart ska jag o barnen åka in till stan, gå på H&M, möta Mathias, köpa pellets på Byggmax o sen hamburgare på Max o åka hem o äta dom.
 
 
Efter middagen kommer vi fixa fredagsmys åt barnen m popcorn chips godis o film, jag ska kolla fb o Mathias brukar oxå sitta vid datorn en stund, sen natta barnen o så kanske jag o Mathias ser en film el kollar på datorn på nåt vi missat att se på tv i veckan. Sen tror jag inte d händer så mkt annat här.
 
 
TREVLIG FREDAGSKVÄLL ALLIHOP!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0