Mina fina små tjejer <3 Idag har d varit e...

mms_img43991 (MMS)

Mina fina små tjejer <3 Idag har d varit en aktiv dag. Tvättat, tagit hand om disk, varit i stan i klädaffärer o på Apoteket m mina 4 små. Sen slängde vi grovsopor o köpte korv på affärn i Fjärdhundra o åkte hem o åt korv m bröd. Robin kom hem o jag hjälpte honom m läxan o även han åt korv. Så gosade jag lite m barnen o Anthon kom hem o åt korv m bröd han oxå o jag kollade igenom dagens fynd. Sen kom Mathias hem o han lagade middag till sig själv, Vidar o Evelyne. Vi andra åt mer korv. Jag tog m mej Anthon Robin Nathalie o Julius o åkte o köpte rullgardiner o handlade på Ica Maxi. Sen hem o nattade barn o så blev d sen middag för mej i soffan. Jag o Mathias tittade på tv en stund o nu blir d natti natti!


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Jag minns första gången jag var på apoteket med fyra barn. Jag behövde nästan terapi efteråt och det är jag säker på att personalen behövde också...



Du är en hjälte!

2012-05-30 @ 23:17:26
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0