Jag kämpar på m amningen

Har tvättat, tagit hand om disk, lekt m barnen, lagat mat, hängt tvätt, duschat o klippt naglar på alla barnen o gosat m Julius o jag kämpar fortfarande på m amningen. Har ställt larm flera ggr per natt de senaste nätterna o väckt Julius för att amma honom. Lite skillnad har jag märkt o han blir nöjd ibland o ibland inte, men något mer mjölk kommer d iaf. Hoppas hoppas att d håller i sig för jag vill så gärna amma. Mathias har dammsugit bilarna o tvättat dem o varit ute m barnen i det vackra vädret.


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Du kämpar på tappert med amningen du. Jag gillar din blogg!

2012-05-20 @ 23:08:05
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0