Städ & tvättdag

Imorse efter frukosten så tog jag hand om disken, satte igång en tvättmaskin o dammsög på undervåningen. Sen duschade jag Evelyne o Julius o klippte Evelynes hår lite. Jag hängde tvätt, vi åt lunch o jag tog hand om disk. Mathias tog m sig halva barnaskaran till Västerås o köpte lite saker. D va Robin Nathalie o Evelyne som åkte m honom. Anthon Vidar o Julius va hemma m mej. Jag fortsatte o dammsuga undervåningen, tvättade o hängde mer tvätt. Mathias köpte m sig thaimat hem som vi åt när han Robin Nathalie o Evelyne kom hem. Jag tog hand om disk igen, barnen va ute en stund o sen gav jag barnen godis o popcorn o de fick se på film o jag torkade golvet i köket hallen o badrummet. Nu nattas d barn o sen vill jag se en film m Mathias... men gissa va han vill titta på... jo Fotbolls EM såklart!! Vi får väl se vem som vinner tv-kampen ;-)


Kommentarer
Postat av: Charlotte

Underbar bild =)

2012-06-09 @ 22:07:51
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0