Nathalie Julius o Vidar satt tillsammans i...

mms_img69492 (MMS)

Nathalie Julius o Vidar satt tillsammans i soffan o tittade på smurfarna en stund innan läggdags nu ikväll. Dagen började m att jag tog hand om disk, torkade rent i köket, sen rensade jag golvbrunnen i duschen o tog en dusch. Därefter va d dags för lunch, vi åt, jag skrev en matlista, gick till affären m Evelyne o handlade lite o på hemvägen ville hon bara springa rakt ut i gatan flera ggr, kom hem o packade upp varorna, tvättade, rensade ur Evelynes byrå o så lite blöjbyten o amning emellanåt. Mathias lagade tacos, jag hängde tvätt, vi åt middag, jag tog hand om disk igen o städade upp alla leksaker på golven i barnens rum. Evelyne somnade direkt efter middagen o nu har Mathias nattat Nathalie o Vidar. Julius somnade när Mathias matade honom m flaskan. Nu vill jag se en film Hoppas älsklingen är m på d ;-) Kram o godkväll på er alla!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0