Seg å regnig dag

Idag va d en sån dag då det kändes som om tiden stod stilla. Jag va för trött o seg för o göra något trots att jag fick sovmorgon tillsammans m lilla Julius ända till 10.15, inte illa. Men dessvärre va jag lika trött för d, eftersom lillen hade vaknat några ggr på natten. När jag gick upp började jag m att byta blöja på Julius, sen åt jag frukost, tog hand om disken, satte igång en tvättmaskin o skrev en matlista. Sen va d dags för lunch. Alla åt o sen efter d så tog jag hand om tvätt, bytte blöjor på dom små, tog hand om disk igen o ammade. Jag satte igång en till tvättmaskin, busade m barnen o bytte blöjor på dom små igen.
 
 
Sent på eftermiddagen åkte Mathias till en mack i stan o servade sin bil, dvs bytte olja o filter på Passaten o handlade lite på Ica Maxi på vägen hem. Jag satt vid datorn o kollade fb en timme typ o sen va d dags o amma igen o börja m middagen.
 
Mathias kom hem o vi åt korv o spaghetti o sen tog jag hand om disken igen o satte igång en diskmaskin, Mathias hängde tvätt medan jag åt klart min middag, så tog jag hand om mer tvätt, vi tittade på Allsång på Skansen, nu har vi just nattat dom små barnen, förutom Julius som Mathias sitter o matar m flaska nu, Anthon o Robin borstar tänderna o ska krypa ner i sina sängar sen.
 
Det börjar en brittisk miniserie i 2 delar på tv nu som Mathias har pausat åt mej för han vet att jag brukar tycka om att se på sådana serier. Så det e va jag ska göra nu, se på tv o sen gå o sova.
 
Hoppas på bättre väder imorgon för idag har d bara regnat hela dagen o att jag kan sova inatt utan o ligga o tänka på att jag ska till tandläkaren imorgon.
 
 
Godnatt på er!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0