Kort men underbar dag!!

Jag o Mathias låg o pratade till sent inatt, men Julius sov som tur va hela natten. Jag hade en enorm huvudvärk imorse, d bara bultade i skallen o så kände jag av tänderna igen. Så jag låg bredvid Julius o vaknade o somnade om, gav honom nappen o ammade om vartannat hela morgonen/förmiddagen. Mathias gick upp m Nathalie o Evelyne. Dom kollade på tv en stund o Mathias åkte till bilverkstan alldeles här i närheten o lämnade in Passaten på kamremsbyte o sen gick han hem. Han Nathalie o Evelyne åt frukost medan jag o Julius sov vidare.
 
 
Jag vaknade o ammade o gick upp kl.12 o bytte blöja på Julius, duschade, åt frukost/lunch medan övriga familjen åt lunch, d blev fil o flingor ägg macka o juice, kollade på datorn en liten stund,  plockade ur diskmaskinen o fyllde den m ny smutsig disk, Mathias matade Julius m flaska, jag bytte blöjor på dom små.
 
 
Jag packade ihop lite grejer, Mathias o jag bar ut sakerna till bilen o sen gjorde vi oss iordning o satte in Nathalie Evelyne o Julius i bilen o åkte till Busborgen i Västerås, där lekte Nathalie o Evelyne i 2 timmar m en liten kort fikapaus emellan bara, jag ammade o sen värmde jag en flaska åt Julius som Mathias gav honom.
 
 
Vädret va bättre i Västerås, lite sol o en del moln, men hemma i Fjärdhundra va d mörka moln o helt igenmulet. Varmt däremot, ca 22 grader o kvavt som om åskan e på väg.
 
 
Efter en massa lek o bus på Busborgen åkte vi till Enköping o köpte thaimat på Vita Elefanten som vi tog m oss hem o åt. Barnen va trötta efter äventyret.
 
 
När vi hade ätit såg vi på Allsång på Skansen, barnen fick chips, sen nattade jag Evelyne o därefter Nathalie, ammade Julius, värmde flaska åt honom som Mathias gav honom, å nu har jag dukat upp chips m min favorit dip OLWs Fresh Island. Så nu ska d mysas o njutas!!!
 
 
Trevlig kväll på er alla!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0