Nathalie sjöng i Kyrkan, god mat o fika o extra mkt myyyys!!

Vi tände första ljuset i ljusstaken imorse o åt adventsfrukost. Sen åkte jag Nathalie o Vidar till Simtuna Kyrka där Nathalie sjöng m barnkören.
 
Bild från frukosten imorse...
 
 
Det e Vidars dopdag idag. Han döptes d här datumet för 5 år sen i Simtuna Kyrka, samma Kyrka som Nathalie sjöng i idag.
 
Bild på Vidar från imorse...
 
Vidar på plats i Simtuna Kyrka idag...
 
 
Adventsfika efter familjegudstjänsten o Nathalies uppträdande m barnkören i Simtuna Kyrka...
 
 
Mysigt m fika tyckte Vidar...
 
 
Nathalie o Vidar i Kyrkan idag...
 
 
En glad Julius som äter lunch...
 
Nathalie äter julmat till lunch...
 
Vi åt jullunch idag jag Mathias Nathalie Vidar o Evelyne. Julius satt m vid bordet o åt han oxå, men annan mat. Robin va i Västerås på Leos lekland m en kompis. Jag o Mathias hjälptes åt m att laga maten.
 
Vidar äter julmat...
 
Jag har bakat en mjuk pepparkaka idag oxå o den här kakan fick vi äta upp själva. Mathias åkte till stan för o hämta Anthon o sin mamma. Robin kom hem. Jag lagade middagen o packade skolväskorna.
 
Här kommer en bild på kakan jag bakade...
 
 
Söndagsmiddag. Marinerad ugnsstekt fläskytterfilé m nudlar o kall sås...
 
♥ Nathalie kramar om sin älskade pappa ♥ vid adventsfikat efter maten då vi åt den mjuka pepparkakan...
 
 
Evelyne fikar...
 
♥ 1:a Adventsfikat när hela familjen va samlad igen ♥ alla e dock inte m på bilden...
 
 
Sen hjälptes jag o Mathias åt o skölja disken, nattade barnen o jag Mathias o svärmor som ska sova här inatt har tittat på Solsidan o Arne Dahl på tv. Julius somnade efter en flaska välling på Mathias axel. Nu har alla gått o lagt sig här hemma utom jag :-) Jag ska kolla fb nu o sen sova.
 
Hoppas du har haft en trevlig helg!! D har jag verkligen haft, extra extra mkt myyyyyyys har d varit!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0