Engelskt brev till Tomten o innebandy

Morgonen började m att Julle drack välling i vår säng ca 6.30, sen somnade han om ♥
 
 
Sen såg jag till att Anthon Robin o Nathalie kom iväg till skolan, plockade ur o i diskmaskinen o så åt jag frukost m Vidar o Evelyne. Mathias o Julle sov fortf. Julle höll låda här inatt för han hade ont pga att han håller på o få fler tänder så varken jag el Mathias sov särskilt bra. Här kommer en bild på Evelyne från frukosten...
 
 
Så sorterade jag kläder som Julius ska ha o började tvätta dom, så vek jag tvätt o vi åt lunch. Det va resterna från kebaben o julmaten från i helgen som låg på tallriken idag. Ute vräkte snön ner... undra om d kommer ännu mer under natten?? Här e en bild på dagens lunch...
 
 
Jag hjälpte Robin m hans läxor, bl.a o skriva en önskelista till jultomten på engelska när han kom hem. Så har jag tvättat mer, Vidar o Evelyne har spelat data o tvspel, Mathias har sprungit en vända, Robin o Nathalie åt mellis när dom kom hem. Jag ställde in disk i diskmaskinen, Anthon kom hem, Julius sov ett tag o Mathias o Nathalie åkte till stan o köpte pellets. Här e en bild på Robins engelskaläxa...
 
När Anthon kom hem efter långdagen i skolan så lagade jag mat o packade innebandyväskorna, Mathias o Nathalie kom hem från stan, vi åt spaghetti o köttfärssås, jag tog hand om disken o hängde tvätt. Mathias Anthon o Robin e på innebandyträning o Vidar följde med o titta på. En bild på Nathalie o Julle ♥
 
Nu leker Evelyne m Julius, Nathalie spelar dataspel o jag bloggar. När som helst kommer Mathias Anthon Robin o Vidar hem, då ska vi natta barnen, sen kolla på tv o gosa i soffan m Julle bulle som alltid ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0