Några dagar till...

Här kommer bilder på Julius när han åt puré för första gången, måndagen den 30 juli
 
 
Tisdagen den 31 juli fyllde min pappa 59 år! Jag packade, tog m mej Nathalie o Julius o åkte till mina föräldrar i Tullinge. Min faster o hennes 3 barn va oxå där, vi åt spaghetti m ört- och vitlöksfärs på spett till lunch. Mamma o pappa visade en massa bilder från sin USA o Canada resa.
På kvällen åkte jag Nathalie o Julius hem till min syster, hennes sambo o deras 2 barn i Huddinge, vi åt pizza, tittade på tv, åt chips, nattade barnen o gick o la oss. Här kommer bilder från den dagen!
 
 
 
Det va en jättetrevlig dag o kväll :-)
 
På onsdagen den 1 augusti åt vi frukost, jag tog hand om disken, barnen lekte, jag duschade Julius, syrran o jag pratade en massa, vi åt rödspätta i tomatsås m ris till lunch, sen åt vi glass, på kvällen va jag barnvakt åt min systers barn o mina egna plus att 2 av grannbarnen va där så jag kände mej som hemma, vi åt pannkakor, syrran o hennes sambo åkte hem till mina föräldrar o åt en sen middag där m mina föräldrar, min moster, min kusin o hans fru. Barnen hade varit uppe väldigt sent kvällen innan så vi antog att dom skulle va för trötta för att orka hålla sig vakna så sent så jag erbjöd mej o stanna kvar hos syrran m dom. Här kommer lite bilder från den dagen...
 
 
Även detta var en mycket trevlig dag!
 
Dagen därpå, torsdagen den 2 augusti så gick Cissi upp m barnen kl.10, jag vaknade kl.11.40 o åt frukost kl.12, badade i syrrans bubbelbadkar m Nathalie, duschade mej o henne, åt lunch, packade o åkte hemåt. Stannade o handlade på Ica Maxi, åkte o hämtade en kompis till Nathalie o åkte hem. Nathalies kompis, Mathias storebror o brorson åt middag o sov hos oss. Några bilder från den dagen kommer här...
 
 
Sådärja, nu e jag framme vid fredagen den 3 augusti, men den gott folk skriver jag om imorgon, godnatt på er!!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0