Bröllopsdag o fortsatt rensning av källaren

Imorse när jag drog upp rullgardinerna såg jag att d va jättefint väder ute, soligt o blå himmel, även temperaturen tydde på att d skulle bli en strålande vacker o varm dag. Vi åt frukost, fick på alla barnen kläder, jag tog hand om disken o kollade lite på datorn tillsammans m Mathias.
 
 
Sen matade Mathias Julius m flaska, Julius somnade o sov i vagnen, dom andra barnen spelade tv- och dataspel. Då gick jag o Mathias ner o fortsatte rensa i källaren. Nu e ett rum tomt. Vi rensade noga i dom andra rummen oxå, tvättstugan o ett genomgångsrum o ett rum till. Jag tvättade en maskin oxå o hängde ut tvätten utomhus eftersom d va så fint väder.
 
 
Efter att vi rensat ur en hel del så gick vi in o åt lunch, jag tog hand om mer disk, sen åt vi glass ute, jag rensade en låda från källaren m en massa spel ute i solen, barnen cyklade, jag kollade dom medan Mathias sågade ner några grenar på några av våra träd här på tomten.
 
 
Jag matade Julius m flaska, sen rakade jag benen ute o under tiden gick Robin iväg på fotbollsträning o Mathias lagade middagen som blev spaghetti o köttfärssås, vi åt, jag tog hand om disken, blandade mjölkersättning, hämtade in tvätten som jag hade hängt där ute. Mathias gick o kollade på när Robin tränade fotboll o Nathalie fick följa m honom, hon cyklade dit. Dom kom hem igen o Robin duschade o åt mat. Jag gav Julius mat igen, sen nattade vi barnen.
 
 
Nu ska jag o Mathias kanske se en film el nåt o sitta i soffan tillsammans o mysa <3
 
 
***Idag firar vi 8-årig bröllopsdag***
 
 
Jag tänker pussa lite extra på min älskade man ikväll. Jag älskar honom bara mer o mer för varje år som går, trots att vi ibland tycker olika. Han betyder massor för mej o vi har något väldigt fint o speciellt tillsammans <3
Han gör mej lycklig o hel o jag hoppas att vi alltid kommer att älska varandra <3
 
 
Trevlig kväll på er!! Min kväll går i kärlekens tecken <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0