Öppna förskolan o pytt i panna

När 3 av barnen va i skolan o 2 lämnade på dagis gick jag o Julius till Öppna Förskolan. Där lekte Julle m sin vän Engla...
 
 
Vi gick hem o åt lunch o så kollade jag mina mail. Dom 3 stora kom hem, jag Nathalie o Julle gick o hämtade Vidar o Evelyne på dagis. När vi kom hem igen sov Julle middag o jag hade behövt göra detsamma...
 
Robin va hos en kompis, jag packade skolväskor, Robins fotbollsväska o gympapåse. Fixade i köket, tvättade, Julle vaknade, jag lagade mat, Robin kom hem, vi åt gräddstuvad oxpytt m stekt ägg rödbetor o saltgurka...
 
 
Robin va på fotbollsträning, jag sköljde disk, Mathias kom hem efter att ha jobbat över, han åt middag, jag hängde tvätt, tvättade mer, vi nattade barnen, pratade en stund o fyllde i papper om Evelyne. Mathias fyllde diskmaskinen o körde den o tog en dusch.
 
Nu kollar Mathias på hockeyn o jag ska skriva matlista o så kanske d blir ett avsnitt av 112 på Liv o Död om jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0