Husvisning o simning

Igår, fredag:
 
När alla barn hade ätit frukost utom Julle som fortf va i sin säng o Anthon o Robin hade gått till skolan så tog jag en dusch. Sen plockade jag ur diskmaskinen o åt frukost m Julle bulle. Han åt en liten portion gröt iaf.
 
Rätt va d va så satt Julle bulle o lekte utan tröja, så nu har han lärt sig o ta av sig tröjan själv...
 
 
Kollade fb, packade inför kvällens utflykt, åt lunch, slog in kalaspresenter, Anthon o Robin kom hem o packade o gick till en kompis där dom skulle sova, Julle sov middag, jag blandade välling o betalade räkningar på datorn. Så kom Mathias hem. Vi slängde i oss lite frukt o smörgåsar.
 
Vidar o Julle bulle <3
 
 
 
Varit i Karlskoga på husvisning o ja läget va kanonbra o huset va jättefint charmigt o lantligt. Rena drömmen. Det va så nära d går att komma d läget o typ av hus som vi e ute efter. Så nu MÅSTE vi hitta nån som vill köpa vårt hus så att vi kan flytta!! Gäller ju o hitta nån köpare fort då till vårt hus så vi inte går miste om ett drömboende. Blev en sväng in på Max där o en liten sightseeingtur på stan oxå. Här kommer lite bilder...
 
 
 
 
 
 
Idag, lördag:
 
En bild på Julle bulle från imorse...
 
Bild: Godmorgon!!
 
Efter en stressig morgon o förmiddag m packande av badkläder, göra Anthon o Robin redo för kalas osv så åkte jag till stan o lämnade Anthon o Robin på bowlingkalas o gick o simmade o lekte m Nathalie.
 
 
 
Jag simmade i 20 min o så lekte jag o Nathalie, hon simmade, plaskade, lekte o hoppade från kanten, helt orädd. Åh vilken duktig tjej, hon simmar så bra nu! Härligt att se!! Oj va längesen d va jag simmade, kände att jag har saknat d jättemkt. Det e så härligt att simma o man rör verkligen på hela kroppen. Utmärkt motion som e skonsam mot kroppen.
 
Hämtade Anthon o Robin från kalaset o åkte till Ica Maxi o storhandlade o åt korv. Hem o åt tacomiddag som Mathias fixat, fyllde o körde diskmaskinen, fixade godis o popcorn till barnen, Mathias blandade välling. Barnen kollade på film o sen nattade vi dom.
 
Mathias kollade på fotboll på tv o jag kollade lite på fb o så åt vi godis. Nu e det natti natti. Imorgon väntar en fullspäckad dag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0