Bättre medicin, hoppas vi...

Natten va lugn, Julle sov gott, Julle har 38,7 i feber idag, dom 3 stora gick till skolan, jag ringde Vårdcentralen o bad om bättre medicin till Julle o åt frukost m dom 3 små.
 
Det går tydligen magsjuka på dagis igen, så tur vi e hemma då! Jag plockade ur diskmaskinen, kollade fb o så åt vi lunch. Julle hostar hela tiden så han nästan kräks o äter knappt alls pga det o att han har svårt att andas. 
 
Jag sköljde disk, skrev matlista, jag Vidar Evelyne o Julius gick o hämtade Nathalie i skolan, hon slog Evelyne o drog henne i håret på vägen hem :-( Härliga ungar :-S
 
Julle sov middag när vi kom tillbaks, jag rensade reklam o skrev klart matlistan som jag smsade till Mathias, Anthon o Robin kom hem o jag anmälde fp på datorn.
 
Nu har Mathias varit på Apoteket o hämtat ut den nya medicinen till Julius o så handlar han på Ica Maxi innan han kommer hem. Då blir d ju till o packa upp varorna o äta lasagne m sallad till, sen dom gamla vanliga diskbestyren, packa skolväskor, nattning av barn osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0