Bad o Fotboll

Efter frukosten badade Evelyne o Julius, sen duschade jag dom, tog på dom rena kläder, rensade Evelynes byrå o så åt vi lunch. Julle sov middag, Mathias gick ut o fixade på tomten o barnen lekte o spelade. Jag kollade fb. Här kommer lite bilder på dom 2 minsta från dagens bad o Evelyne m sina söta lockar efter badet...
 
 
Mathias sprang en sväng, vi har varit ute allihop o barnen cyklade, jag har fixat i köket som vanligt. Vidar hade fotbollsträning o vi va där o kolla på. Vi åt grillad majs o marinerad grillad fläskfilé m ugnsstekta rotfrukter klyftpotatis bearnaisesås o tomat/purjo sallad till middag.
 
Mathias duschade Vidar o tittade på fotboll på tv. Jag sköljde disk fyllde diskmaskinen o satte igång den, blandade välling o packade skolväskor. Nu e barnen nattade o Mathias plockar upp leksakerna från golven på undervåningen o tittar på Mästarnas mästare. Själv bloggar jag o kollar fb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0