Tvätt disk städ

Har haft huvudvärk, tandvärk i den rotfyllda tanden, vaknade idag m en svullnad under ögat o på kinden på den sidan där tanden sitter, samtidigt som roliga veckan pågår :-( Började dagen m Alvedon. Mathias o Robin åkte tidigt imorse på innebandymatch i Uppsala. Vi höll tummarna att d skulle bli en vinst idag...
 
 
Jag duschade före frukosten, när vi ätit frulle duschade Anthon o Nathalie, jag tog fram rena kläder till dom, sköljde disk, torkade i köket, rensade Julles leksaker, dammsög några rum på undervåningen, Mathias o Robin kom hem, dom hade tyvärr förlorat idag. Vi åt lunch, jag sköljde disk, Julle sov middag o Robin va hos en kompis.
 
 
När Julle hade sovit middag busade jag m honom, drack en Chai Latte o åt lite vit choklad, dammsög resten av undervåningen, sorterade tvätt, satte igång en tvättmaskin, packade gympapåsar o skolväskor, Mathias plockade ur o i diskmaskinen o satte igång den, Robin kom hem, jag duschade Julle, Mathias o jag lagade mat, vi åt stekt potatis prinskorv omelett o sallad.
 
 
Mathias åkte på innebandyträning i Enköping o bara några min efter att han hade åkt tappade Julle ett kastrullock av glas i golvet så d gick i tusen bitar, så d va bara o ta fram snabeldraken igen :-(
 
 
Sen sköljde jag disk, plockade ur o i diskmaskinen o satte igång den o nattade barnen. Julius e jättesnorig o hostig o natten till idag sov han inget vidare pga att han hade svårt o andas, så d återstår att se hur den kommande natten blir... Jag la in tvätt i torktumlaren o hängde tvätt, blandade välling o nu bloggas d medan jag inväntar Mathias, mitt älskade ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0