Fina presenter

När svärmor kom hit idag hade hon m sig en födelsedagspresent till mej, d va en bakform som e formad som en fjäril o den har jag önskat mej länge nu, så jag blev jätteglad!!! Här kommer en bild på den...
 
 
Nu kan Fjärilsmamman baka fjärilsformade kakor till sina små fjärilsbarn :-)
 
Jag fick oxå två såna här...
 
 
Vi har ätit tacos, barnen fick popcorn o så tittade dom på Melodifestivalslåtarna på Youtube, jag o Mathias har packat, jag har vikt ännu mer tvätt, tagit hand om ett stoooort diskberg som nu håller på o bli rent i diskmaskinen. Mathias har bytt lite lampor här hemma ikväll o han gick just o la sig. Svärmor e oxå på väg att gå o lägga sig. Själv ska jag njuta av tystnaden en stund tror jag innan jag går o lägger mej.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0