Sol o kalas

Efter frukosten plockade jag ur/i diskmaskinen o körde den o så höll jag på m kalasförberedelser medan mannen lastade grejer på släpet för att åka till Återbruket o slänga dom. Jag plockade ur diskmaskinen igen så d va gjort innan Nathalies kalas började.
 
D va ett lugnt kalas o efter lite korv o glass o trevligt sällskap av alla barn o Helena o Jesper Smith så va d dags för fotbollsträning för Nathalie o Vidar.
 
Jag plockade undan efter kalaset o ställde in i diskmaskinen o va ute m dom 2 minsta som badade i en balja medan Mathias åkte o badade m dom 4 största. När alla va hemma åt vi rester, d blev pizza o korv m makaroner.
 
Efter lite bad o vattenlek ute i solen idag kom åskan o regnet.
 
 
 
 
 
 
Ikväll har jag sorterat tvätt, tvättat, fyllt o kört diskmaskinen, nattat barn, packat skolväskor o hängt tvätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0