En innedag

Jag e sååå glad att vi va ute igår o njöt av solen! Idag har d regnat mest hela dagen så vi har varit inne. Jag plockade, fixade, småstädade, rensade o sorterade papper o kläder, plockade ur/i diskmaskinen o körde den. Vi åt lunch o Julle sov middag.
 
Sen sorterade jag tvätt, tvättade, sköljde disk, packade Robins fotbollsväska, Anthon o Robin kom hem från sin kompis, jag lagade mat, vi åt wokad fläskfilé m grönsaker o indisk sås m spaghetti till, Robin gick på fotbollsträning.
 
 
 
Mathias o Julle duschade, jag sköljde disk plockade ur/i diskmaskinen o körde den, skrev matlista, hängde tvätt, Robin kom hem o strax efter att han kommit innanför dörren så började d regna åska o blixtra igen. 
 
Jag duschade Vidar o Evelyne o nattade barnen... men Julle bulle har så ont i en kindtand som håller på o komma fram så han ligger fortf o gnäller lite. Han fick nyss flytande Ipren så han förhoppningsvis kan somna... mitt stackars lilla hjärta :-(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0