Fin present

Julle vaknade 2 ggr inatt, så imorse va d inte kul o gå upp... Dom 3 största gick till skolan o jag o Julle gick o lämnade Vidar o Evelyne på dagis. När vi kom hem skrev jag en inköpslista, kollade igenom lite nya kläder o så åt jag o Julle lunch. Jag bar ut lite saker till bussen, jag o Julle åkte till stan, vi slängde skräp o shoppa på H&M o Åhléns, sen svängde jag förbi o hämtade TW saker o en present hos Helena Smith. Jag fick 4 fina hjärtformade skålar av henne. Hon vet verkligen va jag gillar :-) Tack så mkt Helena <3
 
 
 
Åkte o hämtade Nathalie i skolan o direkt vidare till dagis där jag hämtade Vidar o Evelyne. Nu blir dom hemma igen, för idag kräktes 3 barn på dagiset :-( Vi åkte hem o jag bar in alla saker, hängde upp alla ytterkläder, duschade Vidar o Evelyne, fick på dom rena kläder, bytte alla handdukar, bar ner tvättkorgen i tvättstugan m alla smutsiga ytterkläder handdukar o kläder, vi åt mellis, Anthon o Robin kom hem, jag ringde ett viktigt samtal o lagade mat, Mathias kom hem, vi åt wokad fläskfilé m grönsaker i Hoisinsås m nudlar.
 
Efter maten ramlade Julle o slog sig på en stol, stackarn, så nu har han världens bula i pannan :-( Robin o Mathias gick ut o spelade fotboll. Jag plockade ur/i diskmaskinen o körde den, fikade m barnen medan Mathias sprang en sväng, blandade välling o nattade dom små.
 
Nu har Anthon o Robin just gått o lagt sig. Mathias o jag sitter vid varsin dator o snart ska vi titta på Arga Snickaren tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0