Blev inte mkt gjort idag

Inatt blev d inte mkt sömn, Julius har gnällt o skrikit nästan hela natten o hållt mej o Mathias vakna. Nathalie va oxå uppe några ggr under natten o morgonen. Trots den höga febern hon hade igår så va hon jättepigg sen när hon vaknade. Jag började med att kolla febern på Nathalie Vidar o Julius när jag gick upp imorse, men ingen av dom hade feber idag. Skönt att d gick över så fort. Nathalie verkar va väldigt förkyld fortf däremot. Mathias o jag e oxå förkylda så Mathias har varit hemma idag.
 
 
Mathias gick upp m barnen o gjorde frukost åt dom o såg till att Anthon o Robin kom iväg till skolan, jag åt frukost när jag gick upp, gosade m Julle, plockade ur o i diskmaskinen, Mathias satt vid datorn en stund, Julius o Mathias somnade, Nathalie o Evelyne spelade dataspel o Vidar tvspel. Mathias vaknade o fixade lunch till sig o dom små, jag sköljde disken, åt lunch lite senare än dom andra, packade innebandyväskorna, duschade Nathalie Vidar o Evelyne o klippte deras o Julius naglar, Anthon o Robin kom hem, jag lagade mat, packade skolväskorna, vek tvätt, vi åt middag som idag blev spaghetti o köttfärssås, jag fixade disken när Mathias Anthon o Robin åkte iväg på innebandyträning.
 
 
Jag e hemma m dom 4 minsta, Nathalie spelade dataspel, Vidar o Evelyne lekte o spelade lite tvspel, Julius ligger på golvet bredvid mej o leker nu o Evelyne tittar på tv, Nathalie o Vidar spelar tvspel, jag bloggar o ska sen kolla fb o göra barnen klara för natten, när Mathias Anthon o Robin kommer hem ska jag gå på föräldramöte på dagis. Sen ska jag hem o titta på Bonde söker fru m Mathias o kanske kolla lite fb igen om jag orkar o hinner innan d blir natti natti.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0