Städning tandläkarn shopping o picnic

Jag lämnade på dagis imorse o gick hem o dammsög, tog hand om disken, satte igång en tvättmaskin, ringde några samtal, vek tvätt, ammade, bytte blöjor m.m. Sen åt jag o Evelyne lunch o efter d kom svärmor. Jag åkte till stan o svärmor passade alla barnen, även lille Julius. Jag gick några ärenden o sedan gick jag till tandläkaren. Roligare kan man ju ha d en sån solig o fin dag som denna var... men men, har man ont så måste man ju. Jag fick bedövning, plågades genom att ligga o gapa i 1,5 tim i sträck. Va helt svettig, lite skakis o hade ont i tanden efteråt. Jag avskyr att va hos tandläkaren. Jag är livrädd för att gå dit, får panik av att va där o efteråt har jag oftast så ont att jag inte står ut.
Efter tandläkaren va d lika bra o passa på att shoppa lite när jag inte hade några barn m mej. Hittade 2 kortärmade skjortor till Anthon o Robin, en solhatt o en bikini till Nathalie. Sen handlade jag lite mat o åkte hemåt. Hemma va d bara till o packa ihop lite grejer till en picnic. Så gick jag, Nathalie, Vidar o Julius på avslutningsfest för Nathalies grupp på dagis. Hon slutar på dagis nu o ska börja i förskoleklass till hösten. Vi hade m oss korv m bröd, bullar, kakor o saft o alla barn fick en glass av fröknarna. Robin va på fotbollsträning, Mathias jobbade över o svärmor passade övriga barn o lagade middag åt dem. När vi kom hem igen va jag helt slut o hade en hemsk värk i tanden o i huvudet. Vek lite tvätt, tog hand om disk o ammade. Sen gick luften ur mej o nu e jag heeelt sluuuut, så godnatt på er allihop!!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0