Regn städning o handling

Idag fixade jag m disken, satt en stund vid datorn tillsammans m Mathias o tog d lugnt ett tag efter frukosten ända fram till lunch. Jag bytte bara lite blöjor o matade Julius några ggr. När vi hade ätit lunch så åkte Mathias o Robin till stan o handlade.
 
 
Jag dammsög hela undervåningen medan Julius sov en liten stund o torkade även lite damm. Jag älskar o ha ett nystädat hem. Så perfekt  blänkande som jag skulle önska att d alltid va blir d aldrig längre för d har jag inte tid med. Men när det e dammsuget o man slipper trampa runt i smulor, leksaker o småsten så e jag nöjd ;-) Dessutom va d en perfekt städdag idag när regnet vräkte ner utanför fönstret.
 
 
Tyvärr tog min rygg stryk av dammsugningen o den värker som aldrig förr, men bara i svanken. Hoppas d går över tills imorgon. Annars e det som vanligt tänderna som spökar.
 
 
 
Vidar har fortf diarré, undrar när hans mage ska bli bra egentligen :-(
 
När Mathias o Robin kom hem så lagade Mathias middagen, d blev tacos o jag tog en dusch. När vi hade ätit så tog jag hand om disken o torkade bordet, spisen o köksbänken så att köket blev fint. Sen började jag natta barnen. Nu ligger Evelyne Vidar o Nathalie i sina sängar, Julius ligger bredvid Mathias på en filt i vardagsrummet o tittar på tv o Anthon o Robin spelar tv-spel.
 
 
Snart börjar en Varg Veum film som jag vill se. Jag gillar dom filmerna.
 
 
Godkväll på er allihop!!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Låter som en mysig dag =) Ha det bra

2012-07-08 @ 21:32:13
URL: http://ansgarssyskon.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0