Duschning o dammsugning

Jag o Julle fick sova länge som vanligt, Mathias o barnen gick upp o åt frukost, sen spelade dom dataspel o tittade på tv, jag o Julle gick upp o drog upp rullgardinerna, bäddade sängarna, gav Julle gröt o åt frukost själv. Robin o Vidar duschade, Anthon duschade, Mathias duschade Nathalie o Evelyne, jag tog fram rena kläder åt dom o såg till att alla klädde på sig.
 
 
Mathias sotade ur pannan, jag sköljde disk, plockade ur o i diskmaskinen o satte igång den, Julle sov en stund, jag gjorde lunch, d blev tacos o tomtegröt, alla fick välja va dom ville ha, jag dukade av, sköljde disk igen, ringde o smsade lite, gick igenom lite nya kläder o märkte dom o la in dom i byråer/garderober. Torkade bordet i köket, köksbänkarna o spisen, Julle vaknade, Mathias sov en stund, jag blandade välling, lagade mat, Julle fick välling, Mathias o Julle duschade.
 
Bilder från igår på Evelyne som matar Julle <3
 
Vi åt skinkgratäng m tagliatelle till, Mathias sköljde disken o plockade ur o i diskmaskinen, jag kollade fb o lite annat på datorn, jag satte igång diskmaskinen, barnen tittade på tv o åt godis, jag dammsög hela huset utom Anthon o Robins rum, d tar vi imorrn. Vi nattade barnen o nu tittar Mathias på tv o har Julle i famnen, jag ska kolla fb igen när jag bloggat klart.
 
Bilder från kvällens middag...
 
Imorgon e det den sista dagen på året. Jag hoppas o önskar att år 2013 blir förändringarnas år för mej o min familj! Ha en trevlig sista dag på år 2012!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0