Tandisbesök o storhandling

Imorse va jag uppe först av alla här hemma, bar ut lite saker till bussen, plockade ur diskmaskinen, åt frukost m barnen, Anthon Robin o Nathalie gick till skolan, jag tog Mathias Passat o åkte till stan på ett tandläkarbesök o Mathias lämnade Vidar o Evelyne på dagis o körde in till stan m Julle i bussen. Dom väntade på mej på parkeringen utanför tandläkaren. Som vanligt slipade tandläkarn bettskenan, nu återstår d att se om den funkar nu... Jag har fortf ont i några tänder, men förut blev d värre när jag använde bettskenan.
 
Mathias o jag bytte bil m varann o han åkte o jobbade. Jag o Julle shoppade på Åhléns o storhandlade på Ica Maxi. Åkte hem o packade upp varorna o åt lunch, jag o Julle gick o hämtade Nathalie i skolan, sen hämtade vi Vidar o Evelyne på dagis, gick hem o fikade o Anthon o Robin kom hem.
 
Julle sov middag, jag duschade Vidar o Evelyne, klippte naglarna på 4 av 6 barn, lagade mat, vi åt Kyckling-thai-wok m ris, Mathias kom hem när han jobbat över o roade barnen ute medan jag sköljde disken ställde in den i diskmaskinen o satte igång den, när dom kom in så blev d fika igen, jag packade skolväskorna, blandade välling o vi nattade barnen.
 
Nu när jag har bloggat ska jag kolla fb o sen blir d ett avsnitt av 112 på Liv o Död o bara koppla av o njuta av tystnaden i huset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0