Mysig dag m dom 2 minsta

Förmiddagen gick åt till förberedelser. Jag strök skjortor, Anthon Robin o Vidar duschade, Mathias monterade en bilbarnstol i Passaten om jag skulle behöva åka nånstans m dom 2 minsta, jag fixade fint i köket o tog fram finkläder osv. Mathias Anthon Robin o Vidar åkte till Mathias storebrors 40-årsfest på Adelsö.
 
Jag har rensat ur min byrå o garderob, varit ute på tomten m Evelyne o Julius...
 
 
 
Vi gick in o åt Grandiosa pizza till middag...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Jag gav Julius majskrokar o Evelyne popcorn o godis o satte igång film åt dom, Tingeling blev d...
 
 
 
Så plockade jag ur/i diskmaskinen o satte igång den, diskade lite för hand o gick ut o slängde sopor. Sen kollade jag fb o nattade mina två små hjärtan. Nu ere ännu mer tomt här hemma, när Mathias o 4 av 6 barn e borta. Jag saknar dom jättemkt!! Men snart kommer Mathias Anthon Robin o Vidar hem igen iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0