Härlig utestund

Anthon Robin o Nathalie va i skolan. Vidar o Evelyne på dagis. När jag o Julle hade lämnat på dagis o kom hem igen packade jag skötväskan, klädde på Julle skjorta o finbyxor, klippte hans naglar, gjorde rent hans öron o näsa, kammade honom osv. Så gick vi till Öppna Förskolan där d va fotografering idag. Trevligt att träffa alla där, d va ett tag sen sist. Gick hem o åt lunch. Sen sov Julle middag. Mathias ringde, Robin o en kompis till honom va ute m skolan o plockade skräp o dom kom förbi o drack vatten.
 
Här kommer några bilder på Julius från inatt när han just fått sin välling o somnat om...
 
 
Jag kollade fb, Anthon Robin o Nathalie kom hem o åt mellis, jag Nathalie o Julle gick till dagis o hämtade Vidar o Evelyne. När vi kom hem va jag ute m alla barnen, dom lekte o vi fikade.
 
Det va premiär för Julle för i år att va utan skor o lufta dom små söta fötterna...
 
 
Vi gick in o jag ringde bilverkstan. Bromsskivorna bak på Passaten måste bytas o utöver d så e ACn paj på båda våra bilar, stora utgifter!! Så d lär nog dröja innan vi kan flytta tyvärr. Så j-la trist när alla pengar går till bilreparationer! Vi hade iaf tur m vädret idag...
Jag lagade mat, vi åt soppa m varma mackor...
 
 
Jag sköljde disk, plockade i diskmaskinen o körde den, blandade välling, packade skolväskor m.m o nattade barnen. Barnen har varit jättejobbiga o som grädde på moset då m dom ynka 5 tim sömn inatt så va man själv m barnen. Mathias sover hos sina föräldrar.
 
Nu ska jag kolla fb o ett avsnitt av 112 på Liv o Död o vräka i mej chips m dip som tröst, så d så!!! Det e jag värd, för just nu går allt emot mej känns d som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0